Informace

Podmínky ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je HODR Servis s.r.o., IČ: 02875489 se sídlem Ohrazenická 403, 533 52 Staré Hradiště (dále jen: „správce“).

  2. Kontaktní údaje správce jsou

    • adresa: HODR Servis s.r.o., Ohrazenická 403, 533 52 Staré Hradiště

    • email: info@infraobchod.cz, telefon: +420 466 330 666, +420 774 230 313

  3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

  4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II. Zákonný důvod zpracování osobních údajů

  • Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR. (dále jen “Plnění smlouvy”) - zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů.

  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR

  • Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

III. Účel zpracování, kategorie a zdroje osobních údajů

Zákonný důvod Účel Údaje Zdroj údajů Příjemci osobních údajů (zpracovatelé)
Plnění smlouvy Vyřízení objednávky nebo odpověď na poptávku zaslanou přes kontaktní formulář Osobní údaje klientů kontaktní a identifikační údaje klientů Kontaktní formulář, objednávka zajišťující služby provozování webu/e-shopu, subdodavatelé
Oprávněný zájem Poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů*) Kontaktní údaje klientů Informace z objednávek Mailingové služby
Oprávněný zájem Běžná analýza návštěvnosti a prevence podvodů a útoků na server Pseudoanonymizované identifikátory registrovaných uživatelů jako UserID, IP adresy Registrace a vytvoření anonymizovaného ID uživatele, zobrazení stránky s chybou Služby pro sledování pohybu uživatele na webu
Váš souhlas Poskytnutí e-mailu službě třetí strany pro získání recenze E-mailová adresa a informace o objednaném zboží Objednávkový formulář Heureka.cz
Váš souhlas Poskytnutí e-mailu službě třetí strany pro získání recenze E-mailová adresa a informace o objednaném zboží Objednávkový formulář Zboží.cz
Oprávněný zájem Poskytnutí e-mailu pro vyřízení platby na platební bráně E-mailová adresa a informace o objednaném zboží Objednávkový formulář ComGate Payments, a.s.

* Přímý marketing (oprávněný zájem)

  • Pokud se stanete našimi zákazníky tak součástí zpracování osobních údajů může být i zasílání newsletteru a obchodních sdělení za účelem přímého marketingu. Ty budou obsahovat zejména speciální akce a slevy.

  • Obchodí sdělení přímého marketingu budeme posílat pouze v přiměřené míře (obvykle 1x měsíčně, maximálně 3x měsíčně) a pouze pokud se budeme oprávněně domnívat, že by vás nabídka mohla zajímat.

  • Zpracování Vašich osobních údajů za účelem přímého marketingu můžete kdykoliv odmítnout a nebude to mít vliv na naše jiné vzájemné vztahy. Stačí kliknout na odhlašovací odkaz v obdrženém obchodním sdělní nebo nám zaslat e-mail s příslušnou žádostí na adresu, ze které jste od nás obdrželi obchodní sdělení.

IV. Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje

    • V případě poptávky osobní údaje obsažené ve formuláři spravujeme pouze za účelem odpovědi nebo vyřízení vašeho dotazu či poptávky /pouze po dobu jednání o uzavření smlouvy/ nejdéle 1 rok od vaší poptávky, pokud neudělíte souhlas k dalšímu zpracování.

    • V případě objednávky po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů. (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

    • po dobu, než je vyjádřen nesouhlas se zpracováním osobních údajů pro účely přímého marketingu /odhlášení z newsletteru/

  2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby

    • zajišťující služby provozování webu/e-shopu (Alexandr Zlesák, DiS. - AZ Computers, IČ 70163278) a další služby v souvislosti s provozováním webu/eshopu

    • zajištující služby v oblasti správy a vyhodnocení recenzí zákazníků v rámci heureka.cz - Heureka Shopping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 – Karlín, Česká republika, IČ: 02387727

    • zajištující služby v oblasti správy a vyhodnocení recenzí zákazníků v rámci sítě zboží.cz -Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, IČ: 26168685

    • zajištující služby v oblasti vyřízení platby přes platební bránu - ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, 50002 Hradec Králové, IČ: 27924505

    • Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného plnění smlouvy poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb, a dále osobám, které správci poskytují právní, účetní a IT služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.

VI. Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

    • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,

    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,

    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a

    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

  2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesla, antivirový program, zálohování, uzamykání.

  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře nebo poptávky z internetového poptávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

  2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.


Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.